2013. máj. 7.

50 dühös ember, 50 másodperc alatt

A NIVEA tudja a tutit. Azt, legalábbis biztosan, hogy hogyan kell a sok "jobbra-át-nem-álló" miatt amúgy is bosszantó metrós mozgólépcsőzést még idegesítőbbé tenni. Új reklámötletük alapján ugyanis ezentúl pontosan nyomon követhetjük, hogyan is késsük le azt a hülye metrót.  Ja, és az üzenet: Ne stresszelj!



Most érkezett be a szerelvény - Kiszállnak az utasok. - Most meg beszállnak. - Hopp hopp, záródnak az ajtók. - Ajj, de kár! Lekésted. - Na nem baj, dezodorozzál!

Ilyen jellegű élő közvetítést kaphatunk a Deák-téren és több másik metrólejárónál, a NIVEA legújabb, ötletesnek szánt lépcsőreklámjának hála. "Vedd könnyedén a stresszt" üzenik, arra a kb. 50 emberre pedig, aki egyszerre utazhat a lépcsőn, alighanem kifejezetten relaxáló hatással van, hogy végül az arcába dörgölik, hogy NEM, NEM ÉRTED EL, ÁLLJÁL MÉG ITT 5 PERCET, MAJD JÖN A KÖVETKEZŐ! Ezt persze biztosan csak az ilyen márkájú deo-t használók értik, akiket biztos az is kifejezetten feldobna, ha az utolsó éjszakai busz menne el az orruk előtt. Arra pedig csak legmerészebb álmaikban gondolnak, különleges izgalom és várakozás közepette, hogy Frankfurtban, a reptéren nem érik el a csatlakozást. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése